DesignIkke-kategoriseretMobil og responsive?

18. oktober 2017by glennkjaer0070
Både kunderne og Google straffer dig hårdt, hvis ikke dine digitale løsninger er mobilvenlige og responsive. Har du tænkt på de samme platforme som dine kunder – og Google?

Kunderne finder dig på nettet, men det betyder ikke, at de altid sidder hjemme  foran skærmen og googler din virksomhed. Aktiviteten på nettet, også køb og salg, foregår i stigende grad på telefoner og tablets. Dine kunder forventer, at din hjemme-side fungerer mindst lige så godt på mobile enheder som på en computer. Og når kunderne forventer det, så gør Google også. Derfor skal du tænke mobilt og responsivt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Promovista

Fundamentet for en forretningsmæssig succes med digitalisering opnås gennem en langsigtet planlægning og en præcis beskrivelse af, hvilke områder der skal satses på. Med det udgangspunkt kan jeg disponere og tilrettelægge digitaliseringsopgaverne mest hensigtsmæssigt. De bedste resultater opnås typisk ved at inddrage medarbejderne, arbejde fokuseret på de mest kritiske områder i begyndelsen og lade succesen herfra være udgangspunktet for yderligere projekter.

Tilmeld nyhedsbrev

Hvis du ønsker at modtage vores seneste nyheder i din email-boks, skal du bare tilmelde dig til vores nyhedsbrev.

Subscribe

If you wish to receive our latest news in your email box, just subscribe to our newsletter. We won’t spam you, we promise!

Applauz

As the pioneer of the lean startup movement, APPLAUZ has dedicated it’s time to sharing effective business strategies that help new businesses and enterpreneurs put their money to work in the right way.